ÉPTISZK VERS ÉS PRÓZAMONDÓ VERSENY - 2012

május 17, 2012

Gratulálunk Szűcs Tamás, 12.A osztályos informatika tagozatos diákunknak az ÉPTISZK tagiskolái számára rendezett vers- és prózamondó versenyen elért első helyezéséért!



 

Humor az irodalomban ? vers-és prózamondó verseny ? egy élményteli beszámoló


Az ÉPTISZK Olimpia 'Humor az irodalomban' vers- és prózamondó versenyen vettem részt 2012. április 17-én a Petőfi Irodalmi Múzeumban. Nagyon szép volt a helyszín. 21-en voltunk, ebből 19 fiú és 2 lány (magamat is beleértve). Mivel ez egy szakközépiskolák között megszervezett verseny volt, ezért nem is csodálkozom, hogy ennyi volt a fiú! Erős volt a mezőny, ugyanis sok jó vers- és prózamondó diák képviseltette magát. Külön voltak a versmondók és a prózamondók is. Mi Szűcs Tomival (iskolánk másik induló versenyzőjével) mindketten a kettes sorszámot húztuk, mert ő prózamondóként indult, én pedig versmondóként. Ő nagyon ügyes volt, és első helyezést ért el! Én nem tudom hányadik lettem, de számomra nem ez a lényeg. Magamhoz képest jól teljesítettem, és ez volt a cél! A dobogó csak másodlagos cél volt! :)



Nagyon élveztem a versenyt, és köszönöm szépen a lehetőséget, hogy ott lehettem!


 

Furka Zsófia 9. c



Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés

Hol talál meg minket?

Archívum

Corvin Diákalapítvány