Angol nyelvi tanulmányi verseny a Corvinban

március 25, 2013

A 2012/2013-as tanévben is megrendeztük iskolánkban az immár hagyományos angol tanulmányi versenyt. Örömteli, hogy idén is igen sok diákot mozgatott meg ez a rendezvénysorozat. 2012 novemberében 110 tanuló részvételével kezdődött a kieséses rendszerű verseny (1. forduló: nyelvhelyességi teszt; 2. forduló: olvasott szöveg értése, ill. hallás utáni szövegértés; 3. forduló: íráskészség; 4. forduló: beszédkészség). 2013 márciusában az utolsó fordulóba, a szóbeli döntőbe már csak az 5 legjobb versenyző került.

 

A végső sorrend a következő:

1.hely – Halmai Attila (11.c)


2. hely – Laukó Ádám (13.a)


3.hely – Hőhn Árnika (11.c)


4. hely – Mónus Gyula (12.a)


5. hely – Kóczán Roland (12.a)


 

A döntő résztvevői oklevelet, ill. jutalomkönyveket vehettek át iskolánk igazgatójától a tanári kar előtt.

Még egyszer szeretnénk gratulálni a helyezetteknek és a verseny összes indulójának! Folytatás a következő tanévben!

 

Angol nyelvi munkaközösség


 

 

Mónus Gyula 12.a osztályos tanuló beszámolója a versenyről:

 

Idén is beneveztem a már hagyományosnak nevezhető angol tanulmányi versenyre. A verseny fordulói egytől egyik kihívást jelentettek, és a maguk módján szórakoztatóak voltak. A megmérettetés végén a döntősök beszédkészségük összemérésével döntötték el a csata végkimenetelét, egyesek magabiztosan, magas pontszámokkal, mások végletekig kiélezett, egy pontnyi különbségekkel indultak neki a végső próbának, amely szerintem mindegyik forduló közül a legjobb volt (bevallom, nagyon szeretem, ha beszélhetek). Ezután következett a díjátadó, melyre a tanáriban, az egyik szünetben került sor. Nekem konfettit és pezsgőt ígértek, ehelyett egy oklevelet és különféle ajándékokat kaptam, persze ezeknek is rendkívül örültem (de a konfettit akkor is hiányoltam). Így ezekkel az élményekkel felvértezve várom a jövő évi versenyt, és remélem, akkor majd végre a dobogóra is felállhatok.

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés

Hol talál meg minket?

Corvin Diákalapítvány